استاندار لرستان:مسکن مهر پلدختر بیشترین مشکل را در سطح استان دارد

استاندار لرستان:مسکن مهر پلدختر بیشترین مشکل را در سطح استان دارد

خبرگزاری فارس: مسکن مهر پلدختر بیشترین مشکل را در سطح استان دارد

استاندار لرستان گفت: مسکن مهر پلدختر بیشترین مشکل را در سطح استان در بین مسکن‌های مهر را دارد.

 

 به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، عصر امروز جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مسئولان استانی در سالن اجتماعات فرماندار پلدختر برگزار شد.

هوشنگ بازوند در این جلسه با گذری به واحدهای مسکن مهر گفت: 2 هزار و 650 واحد مسکن مهر در لرستان متقاضی ندارند و این میزان در پلدختر 280 واحد است.

وی با انتقاد از وضعیت مسکن مهر پلدختر اظهار داشت: جانمایی نامناسب و وجود مشکلات متعدد در مسکن مهر باعث شده، میلیاردها تومان پول در مسکن مهر پلدختر زیر خاک برود.

بازوند گفت: مسکن مهر پلدختر بیشترین مشکل را در میان واحدهای مسکن در استان لرستان را دارد.

وی با گریزی به استخر شنای پلدختر و اینکه این پروژه هم میراث دولت قبل است در خصوص افتتاح این طرح در بهمن ماه امسال اظهار داشت: تا دو ماه دیگر استخر شنای پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار لرستان در خصوص سد معشوره و اینکه چرا رودخانه کشکان سال گذشته خشک شد، گفت: اگر سد معشوره ساخته شود، جلوی سیلاب را می‌گیرد و می‌تواند از آب آن در فصل آبیاری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه کار کارشناسی بر روی این سد انجام گرفته است و جای هیچ نگرانی برای مردم پلدختر نیست.

بازوند اظهار داشت: آبی که در این سد ذخیره می‌شود، 285 میلیون مترمکعب است که پاسخگوی نیاز منطقه است.

استاندار لرستان اضافه کرد: سال گذشته که رودخانه کشکان خشک شد، دستور دادم سد ایوشان را باز کنند و این اقدام باعث مشرب شدن کشاورزی مناطق پایین دست تا پلدختر شد.

بازوند در این جلسه با بیان اینکه مشکلاتی که در این جلسه مطرح می‌شوند، اکثر مربوط به دولت قبل است، گفت: مسکن مهر، استخر شنا، مصلای نماز جمعه و طرح‌های آبرسانی طرح‌های مشکل‌داری هستند که به این دولت رسیده است.

استاندار لرستان بارها مقصر عملی نشدن مصوبات استانی و همچنین برخی موانع سرمایه‌داران بخش خصوصی را دولت قبل اعلام کرد و حتی فرار مدیر عامل بانک ملی را  با سرمایه‌دار یکی از کارخانجات در پلدختر همزمان دانست.

در پایان این جلسه حضور روحانی گله‌دار پلدختری در فرمانداری پلدختر سوژه داغ خبرنگاران شد، روحانی محمدی با نوشتن نامه‌ای به استاندار لرستان خواستار مساعدت مسئولان برای جبران خسارت‌های تلف شدن 29 راس از گوسفندان خود توسط گرگ‌ها شد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: